Cerita Orang Melayu

Posts Tagged ‘nombor bohsia


Ini adalah sedutan kisah benar dari pengalamaan aku dengan seorang bohsia Subang. Banyak lagi pengalaman aku fuck bohsia-bohsia Kuala Lumpur dan tak lepas juga awek-awek yang telah menyerahkan maruah mereka untuk aku. Terima kasih aku ucapkan kepada mereka semua dan berharap supaya mereka meneruskan kerja mulia mereka memuaskan nafsu lelaki-lelaki di KL ini. Malaysia Boleh! Bohsia di dalam cerita aku ini masih bekerja di Subang dan aku masih simpan koleksi gambar bogel bohsia Subang ni.

Cerita aku kali ini ialah kisah aku mengerjakan seorang bohsia dengan 3 orang rakan. Ia bermula begini……Aku terjaga dari tidur dan terasa batang kote aku ketegangan akibat stim pagi. Aku bangun dan terus cari bohsia simpanan aku yg bernama Jem. Bohsia belaan aku sedang nyenyak tidur kepenatan agaknya akibat penat sangat dikerjakan oleh aku sepanjang malam. Aku tersenyum kecil mengingatkan cipap tembam dan bontot bulat si Jem yang teruk di lanyak oleh aku. Aku panjat atas muka Jem dan terjah batang kote aku kedalam mulut beliau. Jem yg sedang tidur tersentak bangun. Aku tekan muka dia kebawah dan terus menghenjut batang aku sedalam-dalamnya. Batang aku berada dalam tekak si Jem dan aku terus mouth fuck Jem sampai susah Jem nak bernafas. Jem mengikut sahaja perbuatan aku kerana dia faham tabiat rakus nafsu aku yang sememangnya mencari cipap bila buka sahaja mata.. Aku lajukan hayunan batang aku kedalam rongga tekak Jem. Dalam 10 minit menghayun aku dah tak tahan jadi aku pancutkan air mani aku kedalam mulut Jem. Banyak air mani aku keluar masa tu. Habis semua air mani aku ditelan Jem. Jem tau aku cukup pantang kalau dia bazirkan walau setitik air mani aku. Aku tarik keluar kote aku dan biarkan Jem jilat habis baki air mani di hujung kote aku. ‘Sedap tak?’ aku tanya Jem. Jem mengangguk ya. ‘Takpa, nanti kau boleh minum puas-puas,’ balas aku.

Aku tarik Jem pergi ke bilik mandi. Dalam tandas aku suruh dia mandi. Mula-mula Jem duduk di tandas untuk kencing. Aku perhatikan aja. Lepastu aku suruh Jem mandikan aku. Jem membuka shower dan mula memandikan badan aku menggunakan sabun. Selepas badan aku rasa bersih dan segar aku suruh Jem lap badan aku sampai kering. Aku terasa pula nak kencing jadi aku pun pergi kencing di tandas. Selepas kencing aku panggil Jem dan suruh dia hisap batang aku sampai bersih. Jem jilat habis kote aku menghabiskan baki air kencing di kote aku. Uumm, Sedap! Lepas Jem dah mandi, kami keluar dari tandas, aku tak benarkan Jem memakai baju di dalam rumah. Memang aku lebih suka kalau awek berbogel sepanjang hari di dalam rumah. Sedap pemandangan! Aku menyuruh Jem mengenakan sesuatu yang sexy. Jem lantas masuk ke bilik untuk seketika. Apabila dia keluar aku terpegun melihatkan Jem. Jem mengenakan seluar dalam hitam lace bersama stoking hitam yang di ikat dengan ‘garter belt’ berwarna merah. Dia tidak memakai coli! Aku sudah terliur dan batang kote aku pun dah keras menegang. Bermacam-macam idea di kepala otak aku membayangkan apa yg aku nak buat pada bohsia sekor ni!  Read the rest of this entry »


Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 83 other followers