Cerita Orang Melayu

Seks Dengan Budak Negro

Posted on: February 6, 2009


Aku ingin berkongsi pengalaman interracial aku dengan budak negro dari Afrika. Selepas pengalaman itu baru aku tahu mengapa wanita mat saleh tergila-gila konek negro. Penan-gan mereka memang hebat. Yang aku rasa hanya amatur sebab masih budak lagi, kalau dah berusia tentu lebih dahsyat. Budak negro tersebut masih bersekolah di sekolah anta-rabangsa. Bapa dia bekerja di kedutaan sebuah negara dari Afrika. Umur dia aku rasa 17 tahun lebih sikit. Tinggi kurus 6’ lebih sikit. Ia pemain volley ball sekolah. Pasal itu dia tinggi.

Kisah bermula apabila guru sukan membawa budak tersebut ke klinik aku kerana terjatuh waktu latihan volley ball. Dia komplen sakit pada telur (testis). Dia jalan masuk ke klinik terkengkang-kengkang. Pembantu aku membawanya masuk untuk pemeriksaan. Guru sukan yang membawaya ku suruh tunggu di luar. Aku suruh pembantu aku keluar dan jangan ganggu aku waktu aku memeriksa budak tersebut. Aku suruh dia tidur atas dipan (couch) untuk pemeriksaan. Oleh kerana testis yang sakit maka aku suruh dia telanjang dan buka baju. Dia ikut saja sebab aku sebagai doktor perlu memeriksa seluruh badannya.

Aku perhati, badan dia kurus tapi kekar. Kulit dia hitam pekat. Aku pegang-pegang testis (telur) dia dan tanya kalau dia sakit. Dia jawab sakit sebab kena bola. Lepas tu aku lihat batang konek dia, astaga.. konek terlentok atas paha dia hitam legam macam warna gangsa. Masih lembik tapi cukup besar dan panjang. Konek dia macam negro lain juga, ada kulup. Kalau dulu aku tengok dalam internet sahaja, sekarang benar-benar di depan mata aku. Aku periksa lebih teliti, aku picit-picit batang dia dan aku tanya sakit atau ti-dak. Katanya batang konek tak sakit tapi testis yang sengal. Aku beritahu dia, aku akan periksa sama ada sakit testis tersebut ada pengaruh kepada batang koneknya.

Aku urut-urut, picit-picit dan ramas-ramas. Tiba-tiba dalam genggaman aku terasa ada benda bergerak. Aku tengok konek dia perlahan-lahan mengeras, kepala konek dia pelan-pelan menjulur keluar daripada kulupnya. Warna gelap merah gangsa, beza dengan batang konek yang merah kehitamam. Lepas aku urut-urut lagi, konek hitam legam tegak macam tiang bendera. Bau konek dia menusuk hidung, keras sekali baunya. Bau pelik kepala konek membuat cipap aku mengemut. Aku geram juga tengok konek tegak macam tiang bendera ukuran 8 inci. Aku pakai sarung tangan getah, aku sapu sedikit vaselin pada batang konek hitam legam dan aku lancap batang dia. Aku kata aku nak periksa sama ada batang dia berfungsi.

Aku lancap dia pelan-pelan. Aku tarik kulit kulup maju mundur. Muka dia tiba-tiba macam orang meringis. Geli kata dia. Aku cepatkan lagi gerakan maju mundur. Lebih kurang 3 minit pancutan kuat berlaku. Semburan mani dia hampir mengenai kipas angin di atas. Ada lebih kurang 5 pancutan keluar. Aku benar-benar terangsang melancap konek negro besar dan panjang. Seluar dalam aku basah kuyup sebab cipap aku mengemut tak henti-henti.

Aku beritahu budak tersebut, konek dia berfungsi dengan baik. Itu dengan tangan, kataku. Tiga hari lagi aku suruh dia datang balik untuk pemeriksaan dan ujian lanjut. Kali ini ujian sebenar terhadap cipap perempuan. Aku nak uji kehebatannya. Cipap aku akan jadi padang sasarannya.

Lepas budak negro itu keluar, tiba-tiba fikiran aku melayang. Bagaimana rasanya konek hitam legam, besar dan panjang 9 inci menyelam dalam lubang cipap aku yang sempit. Mungkin aku pengsan dikerjakannya. Tapi keinginanku melonjak-lonjak. Sudah lima bu-lan boyfriend aku memutuskan persahabatan kami kerana ingin melanjutkan pelajaran ke luar negara. Bermakna lima bulan juga cipap aku tak dibelai. Aku kesepian dan memerlu-kan belaian. Peluang ini takkan ku lepaskan.

Tiga hari kemudian, pukul empat petang pintu bilikku diketuk. Pembantuku memberi-tahu, budak Afrika tiga hari lalu datang kembali. “Suruh dia masuk, you jangan ganggu I waktu I periksa pesakit ini. Selagi I tak panggil jangan masuk,” arahku jelas. Pembantuku keluar dan mengarahkan pesakit yang ku tunggu-tunggu masuk ke bilik. Aku beredar dari meja, setelah dia masuk aku mengunci pintu.

Sambil berjalan ke meja, aku bertanya, “Masih sakit?,”. “OK, dah sembuh agaknya,” lembut jawab budak negro. “Hari ini kita buat pemeriksaan akhir. Nak lihat reaksi penis awak, berfungsi normal atau ada kesan daripada terkena bola tiga hari lepas,” ujarku meyakinkan sebagai seorang doktor. “Baik, saya ikut saja arahan doktor,” jawab budak negro tanpa prasangka.

“Awak perhati dan lihat saya. Saya nak tengok reaksi awak,” kataku. Aku berdiri dekat meja, aku perlihatkan tubuhku yang seksi seperti kata kawan-kawanku. Ku dekatkan badanku ke badannya supaya minyak wangi yang ku pakai merangsang budak negro tadi. Baju leher luas tanpa lengan sengaja ku tarik ke bawah mendedahkan pangkal tetek aku. Aku tonjolkan sedikit tetek aku ke mukanya.aku gesel cipap aku ke batangnya.

Ku buka kancing blouse yang kupakai satu persatu. Blouse dan coli terus ke buka. Terd-edahlah tetekku yang ranum mekar. Segar kenyal bagai anak bukit kembar. Puting tetekku berwarna pink menonjol di pucak bukit kembar. Kulit badanku yang licin halus ku dedah. Budak negro memerhati kelakuanku dengan mata terbeliak tak berkelip. Duduknya tak sempurna lagi, seluarnya dibetulkan. Aku tahu koneknya dah mengeras melihat tetekku yang segar.

Ku pegang tangannya yang kekar. Ku letakkan di tetekku. “Pegang, raba, picit pelan-pelan,” arahku. Dengan tangan terketar kerana nafsu yang telah bangkit, budah negro meramas pelan tetekku. Kulit tapak tangannya agak kasar menekan-nekan teteku yang lembut.Dia turut. Aku tercungap kesedapan. Cipapku mula mengemut. Nafsuku terangsang. Terus saja kusodor tetekku yang kenyal ke mukanya. Ku suruh dia menghisap puting tetekku.

Bibir lebam tebal budak negro mula mengisap puting tetek kecil warna pink. Kontras sekali bibirnya yang hitam dengan kulitku yang putih. Aku geli. Kemudian separuh tetekku telah berada dalam mulutnya. Tetekku dinyonyot ganas. Aku benar-benar geli dan sedap. Nafsuku makin memuncak. Nafasku tak teratur lagi. Cipapku mengemut laju. Cairan panas mengalir lesu dilorong sempit cipapku.Aku longgarkan seluarnya.

Aku dah tak tertahan.  skirt pendekku bersama degan celana dalamku ditanggalnya . Aku duduk di tepi meja kerja. Kakiku terjuntai ke bawah. Tanpa lengah ku sua tundun gebuku yang bersih tak berbulu ke muka budak negro. Budak negro masih duduk di kerusinya. Seperti harimau lapar budak negro meraba cipapku yang membengkak. Tanpa arahan dicium rakus cipapku. Aku kegelian. Cairan hangat makin banyak membasahi rongga ci-papku yang sempit.

Dengan bingkas ku angkat kedua-dua kakiku ke atas pinggir meja. Pahaku yang terbuka berada betul-betul di hadapan muka budak negro. Ku kangkang pahaku mendedahkan bibir cipapku yang ternganga. Bibir merah jambu dah teramat lembab. Tanpa dikomand lidah kasar dah bersarang di lurah nikmat. Cipapku dijilat dan dihisap bibir lebam hitam. Kelentitku menjadi sasaran budak negro. Dihisap kuat kelentitku .Punggungku terangkat.Aku benar-benar nikmat. Kesedapannya tak mampu ku terangkan.

Aku tak mampu bertahan lagi. Ku suruh budak negro menanggalkan semua pakaiannya. Tubuh tinggi lampai hitam gelap berdiri tegak telanjang di hadapanku. Senjatanya keras kaku tegak mencabarku. Besar dan panjang. Batang hitam berurat-urat keras menantang. Kepala konek warna merah gangsa separuh terbuka. Separuh lagi masih ditutupi kulit ku-lup. Ku arahnya mendekatiku. Sambil berbaring mengiring di atas meja kerja aku me-megang erat batang besar 8 inci. Berdenyut terasa di tapak tangan.

Kepala konek separuh terbuka ku cium. Bau aneh kuat menerobos lubang hidungku.  Aku tak keruan lagi. Ku tarik kulit kulup ke belakang. Kepala merah gangsa terdedah. Kulit licin halus agak lembab. Ku cium lagi, bau kepala konek makin keras menusuk hidungku. Bau aneh ini benar-benar membuatku terangsang. Cipapku makin mengemut. Cairan hangat makin deras membasahi pahaku.

Aku terpukau. Seperti dirasuk ku masukkan kepala merah gangsa bersama batang hitam memenuhi mulutku. Bibir nipisku yang lembut membungkus batang hitam. Ku gerak mu-lutku maju mundur. Budak negro mengeliat. Badannya bergerak-gerak. Matanya terpe-jam. Rasa nikmat telah mengalir di sekujur tubuhnya. Ku gerak mulutku makin laju. Batang hitam makin keras. Tiba-tiba cairan licin masin mengalir keluar dari lubang kepala konek merah gangsa. Cairan licin masin ku telan bersama air liurku.

Ku tak sabar lagi. Ku arahkan budak negro memasukkan batang hitamnya ke cipapku yang telah basah. Budak negro menurut. Dicabut senjatanya dari mulutku. Aku terasa lega. Kutarik nafas dalam-dalam, sambil menanti batang besar panjang hitam legam meneroka lubang sempitku.

Budak negro tahu apa yang perlu dibuat. Kepala merah gangsa diarah ke lubang cipapku. Ku berbaring di atas meja kerjaku. Kedua paha kukangkang luas. Kakiku di tekuk di per-mukaan meja. Kepala merah gangsa mula mengacah-acah muara cipap.  tak terus menyelam. Budak negro memain-mainkan kepala koneknya di ujung kelentitku. geli, sedap tak dapat ku gambarkan. kesabaranku tercabar.

“Masukkan, aku tak tahan lagi,” arahku dengan suara putus-putus. Budak negrotu senyum. faham. Kepala konek yang garang menanduk-nanduk permukaan cipapku. Tiba-tiba kuterasa kepala konek besar dah bersarang di muara sempit. Budak negro menekan lagi, separuh dah terbenam. Lubang sempitku sendat. Konek hitam maju mundur di cipapku. Kontras, batang hitam terbenam dalam cipap putih kuning. Pemandangan ini membuatku makin terangsang.

Sekali tekan seluruh batang hitam terbenam dalam rongga sempit cipapku. Dinding ci-papku mengemut-ngemut, meramas batang keras. Kenikmatan menjalar seluruh badanku. Aku mengejang. Cairan hangat memancar dari rahimku. Aku puas. Ototku melemah.

Budak negro masih gagah. Ditarik konek hitamnya maju mundur dalam cipapku. Badanku bergerak menerima hentakannya. Tetekku terayun mengikut irama maju mundur punggung budak negro. Nafsuku memuncak kembali. Cipapku mengemut semula. Mengelus, menggaru batang panjang. Cairan pelincir makin banyak. Batang besar mudah masuk keluar rongga sempit. Nafas budak negro makin pantas. Ayunan koneknya makin laju. Pangkal rahimku ditujah-tujah. Aku terasa senak tapi nikmat.

Lima belas minit berlalu. Budak negro masih gagah. Gerakan maju mundur makin pan-tas. Tiba-tiba badan budak negro mengejang. Matanya terpejam, nafasnya makin tak tera-tur. Gerakan punggungnya makin laju. Dinding cipapku sengal dan ngilu. Tiba-tiba ter-dengar keluhan keras keluar dari mulut ternganga. Bless.. mani budak negro terpancut di mulut rahim. Cairan kental hangat menujah rahimku.  Serentak itu cairan panas cipapku menyembur menyirami kepala merah gangsa. Budak negro puas, aku puas.

Direndamnya batang hitam beberapa ketika dalam cipapku. Batang panjang keras beran-sur melemas dan mengecut dalam lorong hangat. Pelan sekali budak negro menarik ke-luar koneknya. Kulihat batang hitam basah kuyup. Terjuntai lemas di celah kangkang. Kepala merah gangsa tak kelihatan lagi. Kulit kulup hitam berkedut kembali menutup kepala merah gangsa.

“Awak masih normal. Awak memang gagah,” pujiku kepada budah negro. “Awak pandai melayan saya. Awak pernah bersetubuh sebelum ini?,” tanyaku. “Pernah, dengan adik sepupu saya. Tapi dia hitam, tak putih macam doktor,” terangnya. Patutlah dia berpengalaman, fikirku.

“Pakai semula pakaianmu. Kita jumpa lain kali,” ujarku. Kami sama-sama berpakaian semula. Sambil berjalan keluar, budak negro bersuara, “Terima kasih doktor. Cipap doktor sempit dan enak”. Aku hanya mampu tersenyum. Kau juga handal dan hebat, aku benar-benar puas. Tak sebegini puas sebelum ini, kata hatiku. Kuraba cipapku yang basah. Kuraba kelentitku, sengal. Bibir cipapku kugosok-gosok. Tak ada yang terjejas. Kusenyum puas.

Dia pation terakhirku haritu. Aku berjalan pulang sedikit terkangkang.

Aku mula berangan. Alangkah bahgianya kalau aku dapat lebih dari itu…

HHHAAAAhhhhhhhh………….

116 Responses to "Seks Dengan Budak Negro"

best ke….u penah rasa ke melayu punya sebesar ubat gigi colgate saiz besar?

you kena test btg i jugak..malah lebih hebat dr negro tu..melayu pun ada yg hebat..

bkan men bodoh lg ko kn..

Nk yg besar n pnjang lg ke..

ym me plz

bagus jugak cite ni nama aku ginizan aku ingin bersama mu ini malam boleh gak?

huh….. main ngan negor doktor tu. habis lah terkoyak puki dia . tal lalu nak main ngan doktor tu walaupun di abagi free aje. dah tak sedap lagi

peh……. ni ksh bnar ke dongeng??????? pck gle btg aq…… hang ospital mna??????? bhgian pe??? nnti snng sya swoh awk urut sya plk….. hehehehe………

betul ke cerita awk,nni..atau reka reka aje ,tapi boleh buat org terangsang jugak..
hobby awk ya

fuhh…..keras giler batang aku……x tahan arr….

sundal ! Bodoh nk mampos

hye..ilike it..

bez juga cerita ni…. .. siapa yg hebat? hehehehehe

sedap gler..

best ar……i pun suka konek hitam panjang nih..ummmmmm…

gadis melayu memang murah maruahnya…semua bangsa dia rembat..baik indon,bangla,myanmar,keling pria,cina,mat saleh,negro..semuanya jadik..betul2 takde maruah!!! baik bangsa cina..walaupun dia kapir..tapi dia memilih..tak semua bangsa dpt rasa burit dia…Gadis melayu..dahlah Islam sedekah burit kat orang kapir laknat!!!

hey orang bodoh… engkau ingat apa.. keling pria engkau cakap… tak reti malu punya bangsa melayu… pergi sex dengan semua orang macam anjing tapi cakap …

sedar diri dule le orang melayu bodoh

sedap btg bsar i suka… klau ade nya2 yg btang besar tu nak main dgni bila2, pasti i kemut smpai pncut

kau bau rasa 8 inci yg hanya 15 minit. kau tak rasa 8 inci yang main 1 jam 3 kali semlm. nak try call me.

mengarut ah..

ASTARGFIRULLAHALAZIMM…

hi semua sihat ke?
blh i join jugak ke? hehehe

Doktor kt klinik mana ni, i pun nk di peksa cm 2 jugak…

ogeee…. aku pun nak try ngan ko… kalo nak sms je….

kalo nak no.fon… kene email dulu

OGEEE…ader no fon leh try ngn sya..nk?

asal awek cita pasal sex je korng nak test awek tu,ni cita je beb entah btl ke tak.aku pn blh buat cita mcm ni.ni bkn dokto ni pelacur baru nak up.ngahahahahahaha

ini cite wa dah baca dlm buku hampir 10 thn yg lalu

2 la pasal..cter ni zaman laman web melayu boleh wujud lg..tuih, kncing kuat..

I pun nak wat gak based on my own xperience. How? I’m new here btw..

hurm xptot tol,,ye pun nk wt,wt la gan owg melayu,npe gan negro,,

erm taknk puki ko dah tak sedap la…dh masuk batang negro..kulup lak 2..kotor giler siot

cm bez jew…hahah

cita ni bkn best tp kelakar dgn comment yg diberi.hahahaaaaa nampak sgt melayu skng x ingat nk mati.

laknatullahu alaikum….

kembalilah kepada jalan yang benar… gunakan otak untuk berfikir perkara yang baik……jgn fikir perkara kolot yang kamu post.. tak bagus.

ikuti akhlak rasulullah ……….
mudah2an owg yang buat wapsite ni akan mendapat apa yang setimpal dgnnya…………

chinta……. dah lah tak ingat nak mati…… still lagi dgn dosa….. owg melayu sekarang ni……. dangkal ilmu…………………. buat2 pandai…. yang benar d kata sesat…… yang sesat terus d amalkan…….

ish2 taubat2 la sama…x mau msuk syurga ka wei…

yg suruh btaubat tu sume..da ok ke??hahaha lawak la..suruh org btaubat tapi dia sdri bace pasal bnde tkutuk..uhh..

Weh,,orang2 alim 2…knape nga kau n ha.kau g bce 2 npe.ps2 mle la ckp psl mti la.xpyh nk bkk la website n.

Konek negro yg disukai…??? Kata org indah khabar dari hakikatnya…ramai yang dah menyesal bila dah main..

Fikiran dah di jajah. Mcm ni lah. Tengok blue film memang lah. Kepala pun dah masuk air. Sanggup kena tujah dengan negro. Minah saleh ditujah dengan Negro sebab dapat duit. Lumayan di bayar. Minah melayu ditujah dengan Negro apa dapat? Dapat Bodoh..!!! Dah siap suntik dengan ubat. Mana tak panjang dan besar. Nak buat filem. Biasalah. Kalau nak suntik bagi mcm belalai gajah pun boleh. Keluar jer duit poket RM500. Tapi tak berbaloi…risiko kanser tinggi! Yang bagus, dapatkan rawatan moden dan tradisional.

hahaha..lucu btol. dktor apa kalau xtau fkr?

hai…hai…apa lah punya dok tor ni…….
kesian pd ibubapa….org htm yg di pilihnya….kesian…..

i pun penah main dgn negro..his name is john.. i’ll kip that memories forever..bdw..malay boy is better…no regret!! ;p

orang islam tak tau dosa,musibah sana sini,apa yang anda lakukan allah maha melihat…………..istifarlah wahai kawan kawan ku

ap la cti ni,cmgampang

kaki rembat tol la!!!!!!

issss99 asal cite psal ko lam ny,nape tak cite kat hartawan astro!!!!!

setakat 8 inci apa kelas…btg i 9 inci ori la….

doktor..,u know what..,i think i want to spend sometime alone with u can u email me ur number..,hehe:P

mai la pekena batng i plak,,,

nk knl ley x doktor??ley ite maen…i da x thn ny….
ahhhhhahhhh

why you do that? gila kamu ni! takda maruah ke?org nak main kamu pun nak main jugak….kamu main puki cukup la..bangang sungguh!

apew g krg heran sgt psal sex nie…….hmmm……….x tau larh……….nie msti kes x pnah dpt pntat….or x pnh dpt btg nie…………….hahahahaahah……….ksian………

doktor ni pelawak je, dia saja buat criter nak bagi orang stim..

Ini kisah pengalaman aku terjebak di dalam perhubungan sex dengan lelaki yang bukan suamiku.Kisah ini bermula 3 tahun lepas dan ketika itu aku berumur di dalam lingkungan awal 30an dan mempunyai 2 orang anak. Kisah aku main kayu tiga ini bermula apabila aku dinaikkan pangkat dan terpaksa bertukar ke Kuala Lumpur. Suamiku tidak dapat mengikut ku disebabkn beliau bekerja dgn ank syarikat di salah sebuah kerajaan negeri di Pantai Timur. Pada permulaannya aku ingin menolak promotion tersebut tetapi atas desakan suamiku untuk menerima dan juga disebabkan peluang kenaikan pangkat seterusnya semakin cerah, aku menerima kenaikan pangkat tersebut.
Di Kuala Lumpur aku menyewa apartment 3 bilik bersama 2 lagi rakan serumah. Setiap dari kami menghuni sebuah bilik. Pada peringkat awalanya aku terasa sedikit tertekan disebabkan duduk berjauhan dengan suami dan anak2 dan hanya bertemu sebulan sebanyak sekali atau dua kali sahaja. Bagi mengisi masa lapang ku setelah habis waktu kerja, aku akan melayari internet. Dari situlah aku pandai memasuki laman sosial dan berchatting bersama kenalan2 yg aku knali di laman sosial tersebut. Salah seorang rakan chatting aku adalah seorang pelajar kolej berumur awal 20an bernama R yang aku kenali secara tidak sengaja di sebuah pusat membeli belah. Pertukaran no hp membawa kami kepada chatting di facebook n ym. R yang aku anggap sebagai adik kerana perbezaan umur kami hampir 10 tahun dan begitu juga dia yang menganggap aku sebagai kakak angkatnya.
Dalam ramai2 teman chatting hanya dengan R sahaja yang aku chatting agak lama. Selalunya sehari hampir 2-3 jam kami chatting dan webcam melalui ym. Apabila chatting dengan R kami sering berwebcam semasa berchatting. Pada suatu hari terjadi peristiwa yang amat memalukan terjadi ketika aku sedang berchatting dengan R. Aku yang ketika itu baru sahaja sampai ke rumah dari tempat kerja terus membuka notebook dan mula berchatting dengan R sambil berwebcam. Memang telah menjadi kebiasaan aku, sampai sahaja di rumah dari tempat kerja, aku akan mandi untuk membersihkan diri. Setelah chatting selama 5 minit, aku meminta diri dulu dari R untuk pergi mandi. R bersetuju dan berpesan kepada aku supaya menyambung semula chatting selepas aku mandi nanti. Aku terus bersetuju dan mengambil tuala untuk pergi mandi. Apa yang aku tidak perasaan ketika itu, aku tidak mematikan atau offlinekn webcam aku. Webcam aku masing lagi terpasang dan aku pula telah menjadi kebiasaannya akan mandi berbogel. Aku yang ketika itu berada di dalam bilik, telah membuka kesemua pakaian ku n braku dan membalut semula tubuh bogelku dengan tuala sebelum keluar dari bilik untuk pergi ke bilik mandi. Selesai sahaja aku mandi, aku masuk semula ke dalam bilik dan ketika itu juga aku akan berbogel semula sambil mengeringkan badanku dengan tuala. Sebelum aku berpakaian kemas semula, telah menjadi kebiasaanya aku akan duduk di hadapan cermin sambil berbogel dan berdandan diri. Setelah selesai berdandan, baru lah aku memakai pakaian yang lengkap. Aku tidak menyedari yang notebook aku yang berada di atas katil ketika itu sedan online webcam bersama R. Setelah siap berpakaian dan aku bercadang untuk chatting dengan R semula, barulah aku perasan yang aku sedan berwebcam dengan R dan R hanya tersenyum ketika itu. Aku agak terkejut dengan situasi tersebut. Aku takut R dapat melihat aku berbogel sebelum dan selepas mandi. Aku menanyakan sama ada dia meneruskan webcam atau tidak. Dia sambil tersenyum memaklumkan yang beliau dapat melihat aku berbogel sebelum dan selepas aku mandi. Alangkah terkejut dan malu aku ketika itu. Apa yang peliknya, R dengan selamba sahaja memberitahu yang tidak ada apa yang hendak dimalukan kerana beliau memberitahu yang beliau sudah banyak kali melihat perempuan melayu berbogel kerana terdapat besepah video2 yang menunjjukan perempauan melayu didalam keadaan berbogel atau sedang melakukan hubungan sex. R juga memaklumkan yang tubuh aku masih cantik lagi walau telah bersuami dan mempunyai anak. Beliau juga menyatakan yang buah dada ku walau agak besar tetapi masih tegang dan tidak nampak jatuh jika dibandingkan dengan umur ku. R jug menyatakan yang beliau begitu bertuah kerana dapat melihat tubuh bogelku secara live.
R begitu pandai bermain kata dan memujuk ku yang membuatkan perasaan maluku hilang sedikit demi sedikit. R juga berjanji tidak akan membocorkan rasia ku kepada orang lain.
Semenjak dari kejadian hari itu, kami masih terus berchatting. R aku dapati semakin berani bercerita hal2 berkaitan sex. Kadang2 R menyuruh aku membuka pakaian ku semasa webcam kerana ia ingin melihat lagi tubuh ku. Aku pada peringakat awalanya membantah tetapi setelah dipujuk berterusan dengan berbagai helah dan juga mungkin kerana aku ingin menjaga hati R supaya tidak mendedahkan kisah aku berbogel itu dan juga mungkin kerana R telah berjaya melihat tubuhku dalam keadaan aku tidak seurat benang pn, aku sedikit demi sedikit termakan pujuk R. Lama kelamaan, aku sering berbogel di hadapan R ketika webcam. Apa yang aku dapati R juga semakin berani dan pada suatu tahap dia juga berbogel di hadapan webcam untuk ku. Memang aku akui, R mempunyai bentuk tubuh yang menarik. Dia berbadan tegap dan senjata sulitnya juga aku dapati lebih besar dan panjang dari suamiku. Semenjak dari hari itu, kami semakin berani, seringkali membuat oral sex di hadapan webcam. Kami juga sering bertemu ketika hari cuti. Walaubagaimana pn, ketika bertemu, R tidak pernah pn mengambil kesempatan ke atas ku. Hanya sekali2 sahaja, tanganya memegang punggungku atau tanganya memegang tangan ku. Itu pun ketika kami hendak melintas jalan atau pun ketika menaiki tangga.
Hingga lah pada suatu hari minggu, R mengajak ku bersarapan pagi. Dia datang mengambilku dengan motornya. Setelah bersarapan, R membawa aku ke rumah sewanya. Aku tidak pernah pergi ke rumah sewanya sebelum ini. Sampai sahaja di rumah sewanya, aku dapati rumah sewanya kosong. R memaklumkan yang kawan2nya balik kg cuti semester. Masuk sahaja ke dalam rumah, R terus menarik tangan ku memasuki biliknya. Sebaik sahaja memasuki biliknya, R terus merangkul tubuhku dan mula mengucup bibirku. Aku agak terkejut dengan tindakan R kerana aku belum bersedia untuk melakukan hubungan sex denganya ketika itu. R terus ingin mengucup bibirku. Aku menolak dari dikucup oleh R dan memaklumkan yang aku tidak ingin diperlakukan seperti ini. Aku juga tidak pernah melakukan hubungan sex dengan lelaki lain selain R. R agak terkejut dan terus memeluku lagi. Dia menyatakan yang dia sudah tidak tahan lagi dan ingin main dengan ku. R terus merebahkan badanku di atas tilam di dalam bilik ku. Dia terus menindih tubuh ku dan terus mengucup ingin mengucup bibirku. Tanganya mula kuat meramas dadaku. Aku mengelak dari dikucup oleh R dengan mengalihkan muka ku. R pula terus mengucup dan menjilat leherku. Tanganya begitu laju membuka butang bajuku dan menyeluk tangannya ke dalam braku. Sambil itu, punggungnya melakukan aksi menekan2 di antara celah kelangkang ku. Ketika itu, aku terasa kelainan. Semacam ade suatu tarikan, nafsuku juga datang memuncak. Aku membiarkan tangn R meramas dadaku sambil mengentel puting dadaku. Dari menjilat dan mencium leherku, bibir R sekali lagi beralih ke bibirku. Aku membiarkan R mengucup bibirku. Kami berkucupan sambil aku menghisap lidah n bibirnya. Aku tidak tahu bila masa R menanggalkan baju dan braku. Setelah berkucupan, R terus menghisap dan menjilap putih dadaku. Ketika itu, aku sudah tidak ingat lagi status diri ku sebagai isteri orang dan mempunyai ank. Aku juga tidak ingat lagi status R sebagai adik angkat. Aku juga ketika itu sudah hampir 2 bulan tidak bersama suami, merasa satu kelainan yang amat sangat apabila R melakukan cumbuan ke atas tubuhku. Puas R bmenghisap, menjilat dan mengentel puting dadaku, R bediri di hadapan ku dan membuka baju dan melurutkan sendiri seluar dan seluar dalamnya. Ketika selaur dalamnya terlepas sahaja dari kawasan zakar R, terpacak terus zakar R yang sedang menegang dengan kerasnya. Jelas nampak besar dan panjang zakar R. Aku hanya memerhatikan R. R sambil menegang2 zakarnya duduk disebelahku dan membuka kainku. Kain ku dan seluar dalam ku dilurutkan oleh R serentak. Aku dan R berbogel tanpa seurat benang pun. R membuka kangkang kaki ku dan duduk di antaranya. Aku hanya menutup mata dan aku terasa tangan R mula memgang kemaluanku yang telah basah. R meramas2 lembut kemaluan ku. Jarinya bermain2 di bibir kemaluanku. Selepas bermain2 seketika, R memasukan jarinya ke dalam kemaluan ku. Ketika itu terasa kesedapan yang amat sangat. Satu lagi jari R duk mengentel putingku dan satu lagi tangan r dengan jarinya duduk melakukan aksi tekan tarik ke dalam kemluan aku. Terus terang aku bagi tahu, bila bersama suamiku, suamiku jarang melakukan cumbuan yang byk, hanya menyentuh cikit2 sahaja sebelum terus melakukan aksi dayaungan.
Aku ketika itu terasa terlalu sedap. Tanpa aku sedari, tangan aku mencapai zakar R yang sedang terpacak keras. Memang aku akui zakar R besar dan panjang. Jauh berbeza dengan kepunyaan suamiku. R seperti tahu kemahuan ku. R berdiri dan mengangakat tubuhku supaya dududk. R menyuakan zakarnya ke mulutku. Bermulalah aksi aku mengulum zakar R. Aku tidak bertindak aggresif ketika mengulum zakar R kerana aku tahu sekiranya aku mengulum secara aggresif, sudah pasti R akan terpancut.
Setalh mengulum beberapa minit, R menolak tubuhku untuk berbaring semula. Aku tahu ntujuan R, R sudah hendak memasukan zakarnya ke dalam kemaluan ku. Aku mengangkang dan R memegang kedua pehaku di atas pehanya. Aku terasa kepala zakar R bermain2 di bibir kemahluanku. Kemudian R dengan agak keras menujahkan zakarnya ke dalam kemaluan ku. Berdecup berbunyi disebabkan kemahluan ku telah dipenuhi air dan juga disebabkan zakar R yang agak besar memasuki ruang kemahluan ku. Bermulalah aksi R mendayung. Tekan tarik dilakukan dengan agak ganas oleh R. Katil biliknya berbunyi2 agak kuat mengikut henntakan R. Suara rengekan aku njuga halus kluar dari mulutku. R pula, seperti sudah setahun tidak menerima wanita, berdegus agak kuat dan melakukan tekan tarik dengan agak kuat dan kasar. Hampir 5 minit tekan tarik, R mencabut zakarnya dan mengarahkan aku memusingkan badanku. R memasukan zakarnya dari arah belakang dan mula melakukan aksi tekan taruk dengan agak deras. Habis satu badan aku begegar dikejakanya. x sampai 3 minit, R mengerang panjang dan beliau berhenti melakukan aksi tekan tarik dan hanya membiarkan zakarnya di dlam kemaluan ku. R telah pn sampai ke kemuncak. Aku ketika itu masih lagi belum klimaks, tetpi aku x kisah kerana aku tau R baru pertama kali melakukanya bersama ku. Tempoh 8 minit mendayaung bagi aku agak handal juga bagi orang baru seperti R. Setelah itu R berbaring di sebelahku sambil mengucup bibirku dan mengucapkan terimakasih kepada ku. Aku mengurut2 zakarnya dan aku dapati zakarnya masih lagi keras walau beliau telahpn klimaks tadi. Aku mengambil tuala R dan pergi mandi. Selesai mandi aku menyuruh R mandi bagi menyegarkan badan. Ketika R masuk semula ke dalam bilik, aku dapati zakar R sudah pn tidak tegang lagi. R selamba sahaja meminta supaya aku jangan balik dulu dan mahu melakukan sekali lagi sebelum menghantar aku pulang. Aku hanya tersenyum sahaja sambil mengangguk kepala. R yang berdiri di sebelahku terus aku peluk n kucup bibirnya. Kemudia aku duduk di atas katil dan memegang zakar R. Baru sahaja aku memegang zakar R, zakar R mula menegang semula..Aku menghisap zakar R danakhir sekali lagi aku dan R melakukan hubungan sex. Dan untuk kali kedua, R telah mampu bertahan sehingga hampir 20 minit dan aku dapat mencapai klimaks apabila melakukanya utk kali kedua. Kini aku dan R seringkali melakukan hubungan sex. Bila bertemu, sudah pasti kami melakukan. Aku juga tidak kisah sekiranya R melakukan dengan orang lain coz aku juga semenjak berada di Kuala Lumpur selama 3 tahun ini, sudah 5 lelaki termasuk R yang dapt merasa tubuhku. Aku pun x tahu knape, mungkin disebabkan aku jarang bertemu suami, so ramai lelaki2 yang mengenali dan membawa aku keluar merassakan aku kesepian di Kuala Lumpur ini. Apabila aku dibawa keluar, selalunya mereka akan melakukan aksi2 ringan yang aku akhirnya akan tewas kepada mereka. Dan yang paling melucukan, salah seorang yang berjaya mendapat tubuhku adalah tunang rakan rumahku. Sedikit sahaja godaan dar ku, tunang rakan rumah ku aku telah berjaya membawa ke katilku.

APa punya Dela jadi isteri yang curang, kesian suami awak. Pantat ko dah habis orang lain kebas. Ko kena melutut depan suami kau, kalau tiidak tak berbau syurga di akhirat nanti…

releks ar..aq xde pape pon..
releks je..

baby sokong awk harzz..
law bby ade suami,jauhkn la bby dry mgikot contoh cm ni..
amin..

peduli laa bh durang punyaa hal.. hhaa… pa bleh buat kn, kita yg penat2 kc nasihat, bkan kana peduli jugaaa… bkannya drg x taw tntang hkuman2 yg bkal drg kena, tpi godaan tuu bh yg kc jdi drg gitu..terpulang bh tu sama tu individu pnya kputusan maw buat apa….dy suaa taww juaaa tuu ….klu mati pn masing2 maa… bkan smaa2… eheeenkzz … ngeeeeeeeeek ^^

best kerw….hahahahahaha

booo

Kamu semua skema je.nk jadi hero kena lah tahan nafsu.contohi lah i.sekarang i prepare nak beli ferrari.da jg guna pkai i lari dengan laju pd thn 2012.kalau ari kiamat tiba nanti,i nk jadi hero selamat maria ozawa the miyabi je..dela 2 i biarkan je la k

SALAM 1 MALAYSIA,RAKYAT DIDAHULUKAN,PENCAPAIAN DI UTAMA KAN..EWAN?AGAK2 KELANTAN BOLEH TEWSKAN SELANGOR TAK?

astaga . . . matey lha juack . . . kmue ney smua . . . gyla sua bha . . . mank mcm ey kha kmue smua . . . lutchu sayan kmue ney smua . . . adha leak mao bgduh . . . hhe !! tnank’2x . . . apha’2x puwn . . . gyla sua yg bgie nber tpon e2 . . . hhu !! kegersangan sua kha kmue . . . it’s all funny jujz . . .awek . . . jgn kac sabah bha . . . qhw e2 . ..

hiiii….

ii..

mane lah maruah kamu wahai kaum wanita,

buat apa cari negro? Abng ini pun boleh buat (kngkek) you lagi hebat! Bersih lg handsome! takut you tak tahan aje bila i punya konek masuk lubang cipap you!

aku baik punya services.. nak main free cari aku.. compom butuh aku kulum sampai ke tekak aku.. berair dah pantat aku masa tulis ni.. ahhhhh…..

hem.ok la 2

diana…..ye ke?

lebih pada cerita rekaan

Wahai Lelaki Sejati jangan kalah semasa perjuangan jom buktikan kelakian anda..masuk website kami. Pasangan anda pasti tersenyum PUAS

ini cara negro umpan anak dara melayu supaya layan kulit gelap
maka anak dara melayu tergila2 pada hal realiti sebenar mereka busuk dan tak romantikpun

i suka jilat

D0ct,sy p0n nk jgak..b0leh?

Sy p0n nk rase cipap d0ct..email sy k..

ade sesape nak mnta isap batang bole la add faiz kat cni http://www.facebook.com/profile.php?id=100001973812

Kalau adalah doktor pompuan melayu macam ni…memang tak layak jadi doktor. Tapi ni cuma angan-angan udak hingusan yang tak tau erti kehidupan sebenar.

Doktor power tp klu nak try local punya elo elo saya 8″ boleh fight agi kot….

mai tas dgn sy puas k tak mesti awak tk tahan sy main lg lama

tak syokkkk!!!!!…pembohonggg…meluat dgr betina lapar butuh negro….

teringin juga kalau dapat inci punya….nikmatnya…berdenyut-denyut …tu yang kalisknya

cerita jelek tidak bermutu…..

melayu tk gagah ke

nak rasa konek aku pulak mai bagi hp no.???nak ku jilat smpai ke lubang jujur kau ku kejekan hahahaha

nikmatnyaaaaa……….

boleh caya ka…..?

rasa aku punya pulak.tiga kali klimaks kau ,aku baru satu

sedap ker dapat konek ngro… bau bdan mereka pn aku tak tahan la..

bodo doktor tu….gatal

kalau payah dapat konek negro,indu pun hebat juga

mcm real jerk…

Terlalu fiktif karena tidakseharusnya seorang dokter tergila gila terhadap pasiennya.

gua cam tak caya la.. betulke lu boleh tahan dgn negro ni..

bodoh punya babi betina sial!!!!

Saye nak pingin,, jk da yang ingin zent massagae to me !

hmm asalkn u hepi…xde sape dpt larang…peace

hebat sungguh adegan ini……

Aku Melayu jumpa doktor wanita negro di Florida USA..doktor negro tu kata…Malaysian very good..lovely and expert in foreplay n long stamina….hahaha…yang kurus,chubby negro punya…kukerjakan…dia kata negro punya lembik walau panjang tak sekeras melayu macam besi……hahahaha

wah teruklh korang nie. buat seks kat klinik.

i wanna do with u

saya nak buat juga

bahasa’y kurang quw mengerti.jdi agx susah dech…………,

doktor bangang

mantb cerita nyo

tetek besar masuk cipap aku dengar air mani aku dah keluar. aku pernah main konek aku tengang masuk cipap awek ku.pastu aku pancut air mani kat cipap dia. sedap.

Ni ler dasar betine melayu tak ada agama weyyy betine ko ni anak haram ke apa!!!!!! Berzina mcm hanjingggg mak bapak ko dulu pun berzina ke nak dapatkan ko ni hah!!!!!! Doktor konon…….doktor batang kot ntah ntah ko ni pelacur belakang pasar mcm perangai mak ngan bapak ko tu tak……..budusssssssss….

Ni cite tidak pantas disiarkan! Bgaimane kalau budak2 kecil lihat! Tak bole menyebarkan cerita sepeti ini! Sadarleh sebelum terlambat!!!

adoyyy…..ptut la bdk skg ne mc umo14 taun da pndai bseksual upa’y tdedah dgn stowry2 yk cm ne….

mantap

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 83 other followers

