Cerita Orang Melayu

Dapat Pantat Masa Harijadi

Posted on: February 6, 2009


Satu petang aku kerumah kawan ku yang bernama Icuk. Pada hari tersebut merupakan hari lahir abangnya. Aku dipelawa sama untuk memeriahkan lagi suasana. Sebagai kawan, aku terus pergi didapur menolong bakar satay……
Dalam aku syok bakar satay, aku terpandang satu awek tengah berbual bual dengan member dia. Woyooo!!!!! body dia fulamak montok habis. Aku pandang jer dua bukit yang berdiri megah didadanya. Dengan berpakaian agak ketat menampakkan dengan jelas kedua mutiara dihujung daging pejal didadanya. Aku leka seketika, hingga Icuk menegur aku. Woiii! ko tengok apa hah????? Terperanjat aku……. Pekikkan Icuk rupanya menggangu majlis tersebut hinggakan semua tengok aku…. Alamak begangnya aku….. Hantu ko Icuk… Aku jeling kat awek tadi. Dia senyum jer tengok aku tersipu malu malu. Aku tengok dia senyum aku pun senyum sama….
Aku tekad menghampiri dia. Dengan berbekalkan satay aku menegurnya… HI!!!! Apa khabar? Dia menjawap dan membuatkan aku lebih ramah lagi. Mata aku terus memandang kearah dada awek tu bila ia ketawa…. Berdegup jantung aku bila melihat buah dadanya bergoyang mengikut rentak tawanya. Aku lebih tak tahan bila nampak jelas kedua putingnya agak besar berdiri megah….. Aku rasa masa terlalu pantas… dalam pukul 8.30 mlm. Dia kata nak pulang. Aku mempelawa untuk hantar dia pulang. Dia setuju……peh!!!!! Dalam hatiku berkatasiap ko nanti aku jilat ko sampai biru………….. 
Aku tidak menghantar dia pulang sebaliknya aku mengajak dia ke disko dulu. Dia setuju……janji aku mesti hantar dia pulang katanya. No problem……. Kata aku dalam hati. Waktu berjoget nampak jelas lagi buah dada dia bergegar aku tumpukan perhatian ku kedadanya yang montok tu…. Dah puas menari rancak aku ajak dia slow dance. Dia setuju… Buat pertama kali aku memeluk dia aku terrasa dadanya mencucuk keras kedada aku… Lantas satu tindak balas berlaku keatas batangku. Aku mulakan gerakan ku. Aku mula mencium belakang teling dia. Tiada bantahan. Tangan ku terus turun kepunggung yang gebu. Aku meramas lembut….. Emmmmmm nakal dia kata. Aku tak hiraukan itu semua… Aku tarik rapat punggung dia hinggakan batangku yang dah lama mengeras kena pada apam yang tembam. Aku gesel-geselkan batangku pada apam dia. Aku dapat rasakan yang nafas dia mula rancak bila aku lakukan sedemikian… Lantas sebelah tangan aku pun mula naik cuba menawan bukitnya. Satu ramasan lembut aku lakukan dia terus memejamkan mata dan bibirnya mula terbuka. Aku mengulum lidah dengan lembut ke bibirnya. Emmmmmm dia membalasnya kuluman aku. Tangan aku terus menyelusuk masuk kedalam baju yang ketat itu. Nah kau tapak tangan aku pun tak muat untuk merasa keseluruh buah dadanya….. Aku mula mengentel mutiara di puncak gunungnya. Dia mula merintih….. Sementara tangan ku yang sebelah menarik rapat lagi punggungnya agar geseran batangku lebih kuat dari mula mula. Dia terlentuk bila aku lakukan sedemikian… Jom kita balik. Pelawanya berbisik ke telinga aku.
Didalam kereta aku nampak jelas matanya dah mula redup……. Aku start enjin memecut laju. Aku terus kerumah sewaku yang agak terpencil kedudukannya. Sebelum keluar dari kereta aku mengulum lidah lagi kini tangan aku keduanya terus menuju buah dadanya yang dari tadi dah menengang keras. Uhh!!!!! aku dengar rintihan dia. Aku singkap baju ketatnya, dia membantu kerana agak susah juga untuk menyingkap. Emmmmmmm berdegup jantung aku bila melihat betapa cantiknya buah dadanya yang besar tegang dan keras. Aku ramas lembut buah dadanya dia mengeleng kepala kerana tak tertahan keenakkan. Lantas aku mula menolak keatas colinya yang agak kecil itu agar aku dapat lihat dengan jelas buah dadanya. Putingnya yang tegang bertambah tegang bila jari jari ku mula mengentel lembut.. Aku tak boleh taham geram lantas mulut ku terus mencari salah satu putingnya.
Aku menghisap putting itu dia mengeliat bila aku lakukan begitu. Ahhh!!! sedapnya. Sambil dia menarik kuat kepalaku agar tak melepaskan putingnya. Aku ramas aku jilat aku hisap kedua buah dadanya bergilir gilir…. Tiba tiba dia memeluk aku keras….. Umppp… Ahhhh.. Ahhhhhh……….. Rupanya klimaxnya dah sampai…….
Aku mengajak dia masuk kedalam rumah. Dia mengekori aku terus kedalam bilik aku. Aku pasang kipas agar tak kepanasan nanti. Sedang dia leka memerhati sekeliling bilik aku. Aku memeluk dari belakang dan terus mencium lehernya dan tangan aku meramas buah dadanya lembut. Dia kegelian tapi sedap. Aku buka baju yang dipakainya dan menanggalkan terus colinya. Aku mengangkatnya baring kekatil aku. Aku jilat lagi buah dadanya. Emmmm… dia mengeliat keenakkan. Tangan aku mula beralih ketempat baru. Dari awal lagi sememangnya aku amat geram apamnya yang tembam. Jadi aku tekad nak merasa pula. Walaupun jeans yang dipakai sempit namun tangan aku dapat juga masuk dengan bantuan dia. Aku dapat rasakan tembamnya yamg dah basah hinggakan seluar nipisnya lenjun sekali…. Mungkin kerana perutnya sakit sebab sempit dia membuka butang dan zip seluarnya. Aku lantas mula mencari sebiji intan yang tersembunyi dicelah kelengkangnya bila dia memberi bantuan membuka zipnya. Tangan ku habis basah bila sampai ketempat nak dituju. Ahhhhhh….. dia mengeliat bila aku mengental bijinya.
Tiba tiba dia menolak aku….. dan bangun membuka seluarnya dan seluar dalamnya. Dia terus duduk diatas batang ku…… Tak puas ngan itu dia membuka butang dan zip seluar ku pula. Dengan tanpa segan dia terus memegang batang ku mula mengeluarkan air mazi… Huh!!!!! Besarnya dia kata, aku senyum jer…… Dia membongkok dan menjilat dan mengulum batang aku. Katanya geram…… Habis basah kepala batang ku kena air liurnya… Emmmm sedapnya dia kata….. Tangan ku mula mencari intan yang terselit di kelengkangnya… Akhirnya menjadi posisi 69. Aku geram tengok apamnya dan terus menjilat pantatnya hinggakan dia membuka ruang lagi. Aku tengok merah….. dan basah lantas aku memasukkan lidah ku kedalam kolam yang dari tadi banjir, dia mengigit batang ku, aku masukkan dan mainkan lidah ku didalam kolam…….. Ahhhhhh……. uhhhhhhhhhhhh………
Lantas dia membisik ketelinga aku agar memasukkan batang ku kedalam farajnya… Aku kata nanti dulu. Aku bangun dan mengambil bantal dan meletakkan dibawah punggungnya. Dia membantu dengan mengangkat punggungnya tinggi. Aku naikkan lututnya keatas dan membukakan kakinya…… Emmmmmmm…. Aku nampak kolam yang dah sedia menanti kehadiran batang ku. Aku mengenakan kepala batang ku kecelah kelengkangnya dan mengesel gesel buat sementara disitu. Dia mengerang……. Ahhhhh…. Uhhhhhh……… cepatlah….. sambil memegang batangku menarik minta dimasukkan….. Dengan perlahan aku menolak lembut batangku mula tengelam menuju dasar kolam… Ahhhhh… bestnya………… dia mengerang. Batangku belum habis masuk tiba tiba dia kejang. Uhhh…………umppppp…… ahhhhhhh………. Buat kali kedua dia klimax………
Aku terus mencacak batang ku……… Bermula lah batangku masuk keluar didalam kolam yang bertambah banjir bila batangku menjalankan tugas. Hampir 10 minit dalam keadaan sama aku menyuruhnya menongeng. Aku masukkan batangku cara doggie…… Fuh!!!! Ketat dan sedap aku rasakan seolah olah ader gam bila aku menarik keluar batang ku. Dia terus merengek keenakkan ahhhh…… ahhhhhh…… bestnya…… sambil mengemutkan faraznya. Hampir 15 minit keluar masuk cara doggie aku rasa nak keluar aku hayun dengan lebih kuat dan laju lagi membuatkan dia mengeleng geleng kepala menahan keenakkan. Dan dia mengerang uhhhhhhh…… ahhhhhhh……… dan aku pun Uhhhhhhhhhhhh……menolak sedalam dalamnya batangku hingga kedasar faraznya.Lalu terpanjut air maniku didalam…….
Aku ingin mencabut batang ku tapi dilarang olehnya. Hampir 2 minit dalam keadaan begitu. Aku baring telentang disebelahnya. Lantas dia bangun mencapai batang ku dan terus menjilat, menghisap bersih saki baki air mani ku. Akhirnya aku dan dia tertidur hingga pagi. Sebelum hantar dia balik aku lakukan lagi. At last petang baru aku hantar dia balik. Bye Bye……… .

155 Responses to "Dapat Pantat Masa Harijadi"

wah…hebatnya bro…fuh,,,

hebat ar ko…np x buat 2 round satu malam 2..ko bt satu round je x best..huhuhu

wei,pe kes macam 2?apa kata kalau kita berdua pulak buat?i dah tak tahan nie……………?punai u macam ane ada bulu ke kalau ada bulu cukur dulu cebab yang i tak ada bulu tau……….? alamat u kat ane nanti i datang kat umah u kita wat benda 2 daripada sampai pagi esok atau kalau u nak lebih dari 2 pun i kasi.harap u replay cepat……….

hi…leh knl x?

Ubahlah kamu sebelum kamu di ubah kan.

NAK DI JILAT CALL LE…………

uhuhuhuhu…..bez nye dpt jlat pntat tembam…teringin….nie pon da keras da btg bce cite nie…..nk suh….awex jilat…hhahaha….argh….argh….wt aq glew…..n apam awex aq….

argh…..awex aq nye apam pown tembam gak……..uhuhuhuhu….dye da kaci aq jlat…uhuhuhu…..da xtahan ktwg wat 2ary…..x benti2….bez…..

cerita baik…

pe rah cerita boleh aku ingat la ni pun tak tau rupa pantat

ade lagi x….

best nyer cter u td tu. i rasa nk mlancap je. cipap i rasa dah mcm d penuhi air je. ada x sapa2 yg pandai jilat kat biji? sbb sblum ni boy sy xpndai jilat, smp melecet d buat nye.

ko nk aq jilat ke?hak3..ko kasi thu ko duk mna..6t aq dtg cm ne?

nk k,sy blh jilat puas2,tapi jgn x tahan lak

sye nk jgak nur

saye nk jgak

bleh la nur

sara…. cum laa, i lick u nak x?

hebat kao ye?satu mlm knal dh trus mantat..haha

sara bpe no hp u?i nk lick your pussy ngn hujung lidah i..

sedapnye.. ade sape2 nk main dgn wafa?

waaaa…sedapnyo…wafa lh x i nk main gan u? i skrg ni gh grsang nk memantat, pls bgi no phone wafa..i call u back-Zack from phg

Nk rasa juga pepek tembam

Nur . . I nax . . Apw almt u ?

sy pn bole gak nur

hai wafa, jom kita main…

fuh..best ar cite ni..
nak join gak leh x??

I LIKE………..

ade sesiapa nk join i? i teringin nak main dengan atleast 3lelaki at one time..sebab i buas…sorang xlarat nk layan..pls..da horny sgt ni..pantat pon da berair..mlm td da dpt tp mcm xcukup la..pls anybody..

ad cpew2 nk btg x, btg i bsar n pjng

stim la tak tahan i,pantat i dah lama tak kene jilat ni.klu blh i nak main kenduri2 i minat.
dua2 lubang blh chek in tau.

nk pantat u blh????????

minah gersang i nak try u. blh ekses dua-dua lubang.
i

Nur. . tolong email saya kita kenak dulu pas tu baru main

wah…aweks2…meh…den nk jilat u all punya cipap…

cite betulke ni…hehehe

ello…gian la dgr citer ni

Awek yg nk djilat cipap blh email aku. zln_hmd@yahoo

best laa

sape nak batang?

come on guys..boleh tgk cerita ni cerita dogeng..kalaupun nak gersang, carilah yg lebig baik skripnya…then nak habiskan tisu berkotak2 pun no hal

Sape nak main ngan sya. Gerenti puas..main satu jam

abg nak puki berair kumat kamit…ahh sdap dpt jilatss

pantat da berair ni…..mehla jilat…emmmm

Astafirullahalazim…….

Bertaubat la kamu semua..takutlah dengan neraka allah

mira..nnti smpi kl kita men..i call u.

ok, pepek i memnag dah tak tahan.. i nak kote… plezz… fuck me! fuck me!!! aaarhhhhhhhhh….

Hai baby…kalau u kata u nak kote..i pun nak apam u lehntak sbb i memang dah lama tak dpt pantat…blh ke i nak main dgn u…pls help me???

best gak cite niey…….leh join x?????

…best ana…tq

bebual le… tak best langsung.

aku dah lama tak mantap nii
tak tahn dah niii

miera sms i..x thn ni..

Pada awek yg gersang col me 0146967643

fasa 4 sedang berlaku..

Peh.best r korg…

aku rase ni bnyk kes yg pas no org yg dorg xpuas ati…hahaha..ok gak..

Peh best..gua dh stim la plak .jbgurl jom buat temujanji..

paDA AWEK2 area alor star yang gian sangat nak batang cari saya kat kat area datuk kumbar

lol..kelaka lak aii..cam ne ahh org bace leh ternaek nafsu..aku yg bace ni pown x de feeling..cite je kot..ntah betol ntah idakk.hahahhahha

ko mati pucuk la tuu
jmpa doctor cepat

besa k kecik ko punyer pantat wawa?

kamu kenal macam mana rupa pantat ,kut cerita je lebeh….orang letak biji kelentit atas hidung pu kau tau apa benda nya.

jan83..
col larh i..
t kter jmpe keyh..

aq nk yg wafa punye je…bley wafakn???

semua ni btl2 ke…..
mcm tipu je….hahhahaha

emm…..nk gk rasanye….jb gurl…

erm, bst nyerk cer niew…
stim nyerk… w0o~
fuck me, fuck me

kau ni dayana btl2 ke hahahahahaha

emm..bek aku main ngan balak aku pon sedap..

Astaghfirullahalazim! Korang ni tak pernah solat ke? Mak bapak x ajar? Aku rasa makbapak korang bebuih mulut aja korang kan?!? PELACUR betol la korang ni. kalu nak pun, g la cari awek, pakwe yang baik2. pastu ajak la kawin. ni hampehh! nak kawin pun takot!! takot makbapak marah ye x?? yang korang dok beromen2 x tentu hala ni, ALLAH takde nak marah plak ke??
hello, pk pkai kepala otak k. bukan kepala lulut.
iman dah roboh, akhlak pun takde, maruah terbang melayang merate2, dara entah hilang kemane, terune g tembak merate2. tak penah korang pk ke??????

awwwwww ! nk jilat !

add taw, , ,jgn lupe

ahh,pantat dh basah ni,lenjun,banyak sangat keluar ni,basah seluar,sapa nk tolong jilatkn,nk batang besar n panjang,bg email

Untk gurl saje,,,email lu bwu kte cte k,,nizamalin@yahoo.com,,,

nilh die akhir zaman, bende2 bromen ni da jd mcm khidupn shrian plk… Aisehmen, insafla, klo da sangap tu kawin la du… Bromen tanpa nikah tu adlh ZINA… Zina tu bkn prkare main2 tau… Taubatlh… Pintu taubat masih trbuka…

tobat la semua insaflah… Kembalilh ke pngkl jln… Pintu tobat msih dibuka…

insaflah

tobatlh umt islam sekalian

jgnlh biarkn diri anda hnyut dgn zina

tolonglh taubat

kembali la kepangkal jln

uh.. sedapnyer.. i nak gak jilat la pepek i skali i nak batang x tahan la……ahhh air pepek dah banyak ni

nak minx 6ber fon boley arkk……..

nak minx 6ber boley ark

kepada yang kononnyer baik.. xyah la ko nak berceramah kat sini sebab yang korang baca cerita mcm ni baik ke?
suka hati la kite org nak main ke
nak bogel ke.. ko susah ke?

Yees Ladybird….i like u style…pls i want play with u…pls give you phone no..i call back

da lame xrase kene jilat n gigitan manje… NAK…….

nak minx 6ber sex sms

korang sumer bangang n bodoh! ye2 je mamat tu citer, bukan betol pon. korang sume bangang g percaya! hahahaha

nk phone sex? call bapak korang la…wat sex ngn mak bapak korang! bangang!!! hahaha

yg korg baca x pe?cm cibai la lu org yg soh taubat2 ni

mcm sial….huhuhu…….

ya Allah rmaja prmpuan skrg ni…snang2 je nk bgi..aku w/pun xpnah lgi rsa bnda 2 rsa mcm ya ALLAH murahnya wanita zmn skrg..bgi yg wanita2 knpa nk bgi kat laki snang2 je..msti korg punya suami nnti mnyesl dpt korg rupanya mkn lepas sisa baki org lain..yg lelaki plak,jgn lyn prmpuan yg mcm 2.. nnti korg kawin nk ke prmpuan yg dh x fresh..silap ari bln dpt prmpuan 2 jdi istri pdn muka,mkn jugk leps sisa org n then rsa plak prmpuan yg dh x fresh..ksiannya..rugila pkhwinn anda sbb x rsa nikmat mlm prtma..haha…so,BERTAUBAT LA..ingt jugk ari2 kmudian jgn ingt utk ari ni jer..

sape2 nk blh la emel

hye…..

cam sakai je . sappe orang perak add aku ! fb aku kewchik aisunemo

bestnya kawin….xsabar aku nk kawen baca sume ni…huhu.

ah nak btang…sangap….pahang..jengka

gurl nk layan stim.phone sex,chat,sembang or apa2 pn leh la send email kt i ok?? jb gurl i like dax skul…nk la,
Nur,wafa,Sara,Hornyxoxo,minah gersang,ijah, shazlin,chinta,ladybird,dayan,baby n sape jer gurl only jom layan

jangan nak tipulah, semua tu cerita kosong je

chinta
aku nak..join main skali,aku pnah bt pmpuan klimaks..juz pkai jari n jilat2..hahaha

pada perempuan2 yg gersang..nk rasa dijilat nk rasa main paling lama nk main ramai2 just rply diz coment..slangor & kl only….

mengarot jew

klu ada dak2 pmpuan jb nk knl
ni org jb meh ar

ahhh..tak tahannn…. nak batang…. air da meleleh da ny… tahan je ta usik biji. ade sesape bole jilat biji i??? please…

erm… plik tol cerite nie… tgh dancing kat disko pun dpt jugak nk beromen???? ish3… Hari Jadi, senang la dpt bnda “tu”, kalo hari tak jadi(meninggal la maksudnye…), apa yg dia dpt ek???

hhe !! gyla kmue ney . . lutchu kmue ney . . smpay mao bgduh leak . . kepada yg gyla seks trus kan ngan gyla seks mue . . yg b’dkwah e2 trus kan dakwah mue . . hhe !!

aku nk pntat gak…

aku nk pntat gak…aku ngah sangap ni

stimm baca ni,pepet pon dah basah…..siapa nk tolong jilatkan…siapa nak jilat email eisya k…plz after break mmg pepet ni tak ad yg nak tolong jilatkan atau kangkangkan,tetek pun dah tegang ni

ii gurl trangsang bagun….

lau da xthn sgt xyah r smpai bg no fon, emel, ym.. da x syg hrge diri ke? da xd maruah? pndai2la kwl nfsu sndri. ni ngn sume org ko nk rse. rse ngn suami isteri sndri da la. g je kwen.

pepet basah la gf aku ni…..pe lg aku bg laa daging azimat aku ni…terus dia puas….aku syg gf aku sorg je…..wlaupon bdan gempal barang baik….

Visit us to see MANY beautiful girl only asian region

i need sex plsssss xx

hi gadis,isteri ingin kuatkan kemutan pussy you?. Jom belajar dari i, Conform pasangan u melutut pada u

saya kehausan sex,sy dak uitm puncak alam,tlg datang kt sy…sentiasa rndukan batang,call me yeah…
xxx

rina reen :: na test ta budax sekolah .

xangkt pown sme….urmmmm….

waaa…tgh horny nih..
da basah pantat i..
ouuuhhhh…fuck my pussy plz…..

Hi girls, no hp yang u all nyatakan kan tu macam main-main je. Klau nak tu biarlah betul-betul, main-main tak best. klau main tu best

coll lh klu nak btg yg dh ada anak 3

call aku tuk dpt batang…..hehe

hai..
pntt sy dh bsh nie….
text me kalo rse nk
memantat…
(just untuk budk laki je)
thankz..

nak jilat pantat you bleh…
Email i ye

saya nk sex dgn wafa bley x….

seksi gurlz..u dok mana??

syera air tawar, i naksex ngan uuuuuu

hai mimi nak u la

pepek i x pena kena jilat. Apa la rasanya tu ek..

nk phone sex..sharing2 psal seks kol no i cm kt atas nie….gurls only..

lu bisa ngomong imaginasi percuma sih…..

Aku Suka Citer tetek tuu, sume aku suke .. I luv tetek

bestt tak weh . nk try gak .

bangang ! ko tak takut dosa ke ???!!!!!!!!! hah !

bley la…

waa ada fcebook ka awek tu

Sedapnyaaaa…. Kan best kalau dapat!!

wow wow….aq nk jugak hisap

ingat akhirat

salah 1 citer kotek yg bodo2

xialll larh kmu….cuba larh insaf2x cket…!!!!!!!!!!!!xtakut azab Allah ke kmu nie…?!!!!!!!!!!!!!!!

klu laaa dpt mcm ni pasti xakn ku lpas kn……..

sy p0n nk cba larh..
sy pmpuan..sy nk main..
plz larh sipa nk main dgn sy..
x than da ney….aaahhhaaaaaaaaaahhhh fuck larh sy……

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 83 other followers

